20 Δεκεμβρίου 2015

Ερωτήσεις Υποβοήθησης από την εξεταστέα ύλη του Μάρκετινγκ

Print Friendly and PDF


Ύλη: Από το βιβλίο «Το Μάρκετιγκ και Εισαγωγή στη Διοίκηση Μάρκετιγκ» των Χάρπερ Μποίντ, Όρβιλ Γουόλκερ, Ζαν-Κλόντ Λαρέσε

Κεφ.1    Το Μάρκετιγκ και η διαδικασία διαχείρισης Μάρκετιγκ  - σ.37-80
Κεφ.3    Ανάλυση Περιβάλλοντος  - σ.141-167
Κεφ.4    Δυναμική αγοράς και αλλαγή στρατηγικής  - σ.169-204
Κεφ.7    Πληροφορίες Μάρκετιγκ και Έρευνες Μάρκετιγκ  - σ.277-315
Κεφ.8    Τμηματοποίηση και στόχευση αγοράς  - σ.321-352

Ερωτήσεις υποβοήθησης:
1.       Ποια είναι η έννοια και ο ορισμός του μάρκετινγκ ; - σ.42
2.       Ποιος ο ρόλος του μάρκετινγκ στον καταμερισμό της εργασίας ; - σ.43
3.       Ποιες οι απαραίτητες συνθήκες για μια συναλλαγή ; - σ.44
4.       Αναλύστε τους πελάτες και τα διάφορα είδη πελατών. – σ.45
5.       Τι είναι ανάγκη και τι είναι επιθυμία; - σ.47
6.       Τι είναι προϊόν και τι υπηρεσία; - σ.48
7.       Πως δημιουργούν αξία οι συναλλαγές; - σ.49
8.        Τι είναι τιμή και τι αξία; - σ.50
9.       Αναλύστε την έννοια της αγοράς. – σ.52
10.   Αναλύστε τους ενδιάμεσους θεσμούς του μάρκετινγκ. – σ.59
11.   Τι γνωρίζετε για τη διαδικασία της διοίκησης - διαχείρισης μάρκετινγκ; - σ.65
12.   Τι περιλαμβάνει η ανάλυση των ευκαιριών αγοράς; - σ.66
13.   Τι γνωρίζετε για την το ‘μείγμα’ μάρκετινγκ; - σ.69
14.   Τι γνωρίζετε για  την παγκοσμιοποίηση. – σ.74
15.   Τι γνωρίζετε για την αυξανόμενη σημασία των υπηρεσιών; - σ.74
16.    Τι γνωρίζετε για τις σχέσεις μεταξύ επιχειρησιακών λειτουργιών και εταιρειών; – σ.76
17.   Τι γνωρίζετε για την ανάπτυξη πράσινων προϊόντων; - σ.146
18.   Τι γνωρίζετε για το πολιτικό / νομικό περιβάλλον; - σ.146
19.   Τι γνωρίζετε για το τεχνολογικό περιβάλλον; - σ.149
20.   Αναλύστε τις τάσεις και ανακατατάξεις στο δημογραφικό περιβάλλον. - σ.153
21.   Τι γνωρίζετε για το οικονομικό περιβάλλον; - σ.154
22.   Τι γνωρίζετε για το κοινωνικό, πολιτιστικό περιβάλλον; - σ.156
23.   Τι γνωρίζετε για το ανταγωνιστικό περιβάλλον; - σ.158
24.   Ποια τα στάδια του κύκλου ζωής ενός προϊόντος;  - σ.174
25.   Αναλύστε το εισαγωγικό στάδιο του κύκλου ζωής ενός προϊόντος. – σ.178
26.   Αναλύστε το στάδιο ανάπτυξης του κύκλου ζωής ενός προϊόντος. – σ.181
27.   Αναλύστε το στάδιο ωριμότητας του κύκλου ζωής ενός προϊόντος. – σ.183
28.   Αναλύστε το στάδιο παρακμής του κύκλου ζωής ενός προϊόντος. – σ.184
29.   Τι γνωρίζετε για τη διαδικασία αποδοχής στην εξέλιξη της αγοράς; - σ.189
30.   Ποια ζητήματα τίθενται στην ανάλυση αγοράς; – σ.196
31.   Ποιες δυνάμεις καθορίζουν τον ανταγωνισμό μιας αγοράς (περιληπτικά); - σ.197
32.   Τι γνωρίζετε για τα προγράμματα διατήρησης βάσεων δεδομένων αγοράς; - σ.282
33.   Αναλύστε την έρευνα μάρκετινγκ. – σ.284
34.   Ποια τα στάδια διαδικασίας της έρευνας μάρκετιγκ; - σ.286
35.   Η ερώτηση και η παρατήρηση ως μέθοδοι συλλογής πληροφοριών. – σ.292
36.   Μέθοδοι συνέντευξης στις μελέτες ερευνών μάρκετινγκ. – σ.293
37.   Θέματα δεοντολογίας σε σύστημα πληροφοριών αγοράς και έρευνα αγοράς.–σ.311
38.   Τι γνωρίζετε για την τμηματοποίηση της αγοράς; - σ.324
39.   Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της τμηματοποίησης της αγοράς; - σ.328
40.   Ποια κριτήρια χρησιμοποιούνται για να εξηγήσουν τις διαφορές στις αγορές προϊόντων μεταξύ τμημάτων; - σ.330

Τελευταία καταχώρηση: Δεκέμβριος 2016

Next Post Previous Post Home

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international calls