Ύλη: Από το βιβλίο «Το Μάρκετιγκ και Εισαγωγή στη Διοίκηση Μάρκετιγκ» των Χάρπερ Μποίντ, Όρβιλ Γουόλκερ, Ζαν-Κλόντ Λαρέσε
Κεφ.1 Το Μάρκετιγκ και η διαδικασία διαχείρισης Μάρκετιγκ - σ.37-80
Κεφ.3 Ανάλυση Περιβάλλοντος - σ.141-167
Κεφ.4 Δυναμική αγοράς και αλλαγή στρατηγικής - σ.169-204
Κεφ.7 Πληροφορίες Μάρκετιγκ και Έρευνες Μάρκετιγκ - σ.277-315
Κεφ.8 Τμηματοποίηση και στόχευση αγοράς - σ.321-352
Ερωτήσεις υποβοήθησης:
1. Ποια είναι η έννοια και ο ορισμός του μάρκετινγκ ; - σ.42
2. Ποιος ο ρόλος του μάρκετινγκ στον καταμερισμό της εργασίας ; - σ.43
3. Ποιες οι απαραίτητες συνθήκες για μια συναλλαγή ; - σ.44
4. Αναλύστε τους πελάτες και τα διάφορα είδη πελατών. – σ.45
5. Τι είναι ανάγκη και τι είναι επιθυμία; - σ.47
6. Τι είναι προϊόν και τι υπηρεσία; - σ.48
8. Τι είναι τιμή και τι αξία; - σ.50
9. Αναλύστε την έννοια της αγοράς. – σ.52
10. Αναλύστε τους ενδιάμεσους θεσμούς του μάρκετινγκ. – σ.59
11. Τι γνωρίζετε για τη διαδικασία της διοίκησης - διαχείρισης μάρκετινγκ; - σ.65
12. Τι περιλαμβάνει η ανάλυση των ευκαιριών αγοράς; - σ.66
13. Τι γνωρίζετε για την το ‘μείγμα’ μάρκετινγκ; - σ.69
14. Τι γνωρίζετε για την παγκοσμιοποίηση. – σ.74
15. Τι γνωρίζετε για την αυξανόμενη σημασία των υπηρεσιών; - σ.74
16. Τι γνωρίζετε για τις σχέσεις μεταξύ επιχειρησιακών λειτουργιών και εταιρειών; – σ.76
17. Τι γνωρίζετε για την ανάπτυξη πράσινων προϊόντων; - σ.146
18. Τι γνωρίζετε για το πολιτικό / νομικό περιβάλλον; - σ.146
19. Τι γνωρίζετε για το τεχνολογικό περιβάλλον; - σ.149
20. Αναλύστε τις τάσεις και ανακατατάξεις στο δημογραφικό περιβάλλον. - σ.153
21. Τι γνωρίζετε για το οικονομικό περιβάλλον; - σ.154
22. Τι γνωρίζετε για το κοινωνικό, πολιτιστικό περιβάλλον; - σ.156
23. Τι γνωρίζετε για το ανταγωνιστικό περιβάλλον; - σ.158
24. Ποια τα στάδια του κύκλου ζωής ενός προϊόντος; - σ.174
25. Αναλύστε το εισαγωγικό στάδιο του κύκλου ζωής ενός προϊόντος. – σ.178
26. Αναλύστε το στάδιο ανάπτυξης του κύκλου ζωής ενός προϊόντος. – σ.181
27. Αναλύστε το στάδιο ωριμότητας του κύκλου ζωής ενός προϊόντος. – σ.183
28. Αναλύστε το στάδιο παρακμής του κύκλου ζωής ενός προϊόντος. – σ.184
29. Τι γνωρίζετε για τη διαδικασία αποδοχής στην εξέλιξη της αγοράς; - σ.189
30. Ποια ζητήματα τίθενται στην ανάλυση αγοράς; – σ.196
31. Ποιες δυνάμεις καθορίζουν τον ανταγωνισμό μιας αγοράς (περιληπτικά); - σ.197
32. Τι γνωρίζετε για τα προγράμματα διατήρησης βάσεων δεδομένων αγοράς; - σ.282
33. Αναλύστε την έρευνα μάρκετινγκ. – σ.284
34. Ποια τα στάδια διαδικασίας της έρευνας μάρκετιγκ; - σ.286
35. Η ερώτηση και η παρατήρηση ως μέθοδοι συλλογής πληροφοριών. – σ.292
36. Μέθοδοι συνέντευξης στις μελέτες ερευνών μάρκετινγκ. – σ.293
37. Θέματα δεοντολογίας σε σύστημα πληροφοριών αγοράς και έρευνα αγοράς.–σ.311
38. Τι γνωρίζετε για την τμηματοποίηση της αγοράς; - σ.324
39. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της τμηματοποίησης της αγοράς; - σ.328
40. Ποια κριτήρια χρησιμοποιούνται για να εξηγήσουν τις διαφορές στις αγορές προϊόντων μεταξύ τμημάτων; - σ.330
Τελευταία καταχώρηση: Δεκέμβριος 2016