skip to main |
skip to sidebar
Η παρούσα έρευνα
μελετά τους παράγοντες που είναι καθοριστικοί για την επιτυχία στα μέσα
κοινωνικής δικτύωσης (social media) διασημοτήτων και συγκεκριμένα
τραγουδιστών.Διεξάγεται στα πλαίσια Διπλωματικής Εργασίας του
Μεταπτυχιακού Προγράμματος MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και
είναι ολιγόλεπτης διάρκειας, το πολύ 3-4 λεπτών. Παρακαλώ πολύ
αφιερώστε λίγο από το χρόνο σας για να απαντήσετε στο ερωτηματολόγιο.
Κάντε κλικ εδώ
Δημοσιεύτηκε στις εξής στήλες: Έρευνες