Ώρα: 18.00-20.30
Ημερομηνία: 25/01/2016
Χώρος διεξαγωγής: Innovathens, Κόμβος καινοντομίας και επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων
Το ΚΕΑΚ ( Κέντρο Επιχειρηματικότητας,
Ανάπτυξης και Καινοτομίας), με σαφή προσανατολισμό στην τεκμηρίωση της
γνώσης και της δια βίου μάθησης διοργανώνει σε συνεργασία με το INNOVATHENS, τον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων, σεμινάριο με θέμα «Συμπεριφορά Καταναλωτή (Consumer Behavior)» τη Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016, στις 18:00 (Ώρα προσέλευσης: 17:45).
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες το αντικείμενο και τις μεθόδους του συγκεκριμένου επιστημονικού κλάδου και να γνωρίσουν τις κλασικές και σύγχρονες θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις στη μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή και τη σημασία τους για τη χάραξη αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Απαραίτητη η προεγγραφή.
Θεματολογία Εισήγησης
Εισαγωγή στη Συμπεριφορά Καταναλωτή
Εσωτερικές διαδικασίες: επεξεργασία πληροφοριών, αντίληψη, μάθηση, μνήμη, κίνητρα, αυτο-εικόνα, προσωπικότητα, τρόπος ζωής (lifestyle), στάσεις, συναισθήματα
Εξωτερικές επιδράσεις καταναλωτικής συμπεριφοράς: δημογραφικά και κοινωνικά χαρ/κα, αξίες, κουλτούρα, ομάδες αναφοράς, καθοδηγητές γνώμης
Διαδικασίες λήψης αγοραστικών αποφάσεων: Στάδια λήψης αγοραστικών αποφάσεων, τύποι αγοραστικών αποφάσεων, ανάμειξη καταναλωτή και διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων
Θεωρία και μέθοδοι τμηματοποίησης της αγοράς καταναλωτών
Ημερομηνία: 25/01/2016
Χώρος διεξαγωγής: Innovathens, Κόμβος καινοντομίας και επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων
Η εκδήλωση
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες το αντικείμενο και τις μεθόδους του συγκεκριμένου επιστημονικού κλάδου και να γνωρίσουν τις κλασικές και σύγχρονες θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις στη μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή και τη σημασία τους για τη χάραξη αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Απαραίτητη η προεγγραφή.
Θεματολογία Εισήγησης
Εισαγωγή στη Συμπεριφορά Καταναλωτή
Εσωτερικές διαδικασίες: επεξεργασία πληροφοριών, αντίληψη, μάθηση, μνήμη, κίνητρα, αυτο-εικόνα, προσωπικότητα, τρόπος ζωής (lifestyle), στάσεις, συναισθήματα
Εξωτερικές επιδράσεις καταναλωτικής συμπεριφοράς: δημογραφικά και κοινωνικά χαρ/κα, αξίες, κουλτούρα, ομάδες αναφοράς, καθοδηγητές γνώμης
Διαδικασίες λήψης αγοραστικών αποφάσεων: Στάδια λήψης αγοραστικών αποφάσεων, τύποι αγοραστικών αποφάσεων, ανάμειξη καταναλωτή και διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων
Θεωρία και μέθοδοι τμηματοποίησης της αγοράς καταναλωτών