Ώρα: 18.00-20.30
Ημερομηνία: 28/01/2016
Χώρος διεξαγωγής: Innovathens, Κόμβος καινοντομίας και επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων
Το ΚΕΑΚ ( Κέντρο Επιχειρηματικότητας,
Ανάπτυξης και Καινοτομίας), με σαφή προσανατολισμό στην τεκμηρίωση της
γνώσης και της δια βίου μάθησης διοργανώνει σε συνεργασία με το INNOVATHENS, τον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων, σεμινάριο με θέμα « Διαφήμιση» (Advertising) την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016, στις 18:00 (Ώρα προσέλευσης: 17:45).
Στόχος του σεμιναρίου είναι να αναγνωρίσουν οι συμμετέχοντες τη στενή σχέση μεταξύ διαφημιστικής στρατηγικής και στρατηγικής μάρκετινγκ και να κατανοήσουν τους μηχανισμούς που καθορίζουν την αποτελεσματικότητα μιας διαφημιστικής εκστρατείας. Το σεμινάριο επικεντρώνεται στις κλασικές και σύγχρονες προσεγγίσεις στη μελέτη της διαφήμισης (ιεραρχικά μοντέλα της διαφήμισης, μοντέλα διαφήμισης σε συνθήκες υψηλής και χαμηλής ανάμειξης, πλέγματα στόχων-στρατηγικής κλπ.) και εξετάζει σε βάθος τόσο τον στρατηγικό όσο και τον δημιουργικό σχεδιασμό και υλοποίηση.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Απαραίτητη η προεγγραφή.
Θεματολογία Εισήγησης
– Λειτουργία και ο στόχος της διαφήμισης. Ο ρόλος της διαφήμισης στο μείγμα μάρκετινγκ.
– H διαφήμιση στα πλαίσια της Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ (IMC).
– Η ιστορία και η εξέλιξη της διαφήμισης. Κοινωνικά, ηθικά και νομικά ζητήματα σχετικά με τη διαφήμιση. Διοίκηση της διαφημιστικής διαδικασίας. Ο ρόλος του διαφημιστικού brief.
– Μοντέλα της λειτουργίας της διαφήμισης. Ιεραρχικά μοντέλα επιδράσεων. Μοντέλα επιδράσεων σε συνθήκες υψηλής και χαμηλής ανάμειξης. Πλέγματα σχεδιασμού διαφημιστικής στρατηγικής. Διαμόρφωση διαφημιστικών στόχων.
– Σχεδιασμός διαφημιστικού προγράμματος.
– Δημιουργική Στρατηγική: Σχεδιασμός και Εκτέλεση. Ανάπτυξη μηνύματος και τύποι επικλήσεων. Δημιουργική στρατηγική σε διαφορετικά μέσα. Διαφήμιση σε διαδραστικά μέσα.
– Επιλογή και προγραμματισμός διαφημιστικών μέσων.
– Αξιολόγηση και παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας του διαφημιστικού προγράμματος.
Ημερομηνία: 28/01/2016
Χώρος διεξαγωγής: Innovathens, Κόμβος καινοντομίας και επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων
Η εκδήλωση
Στόχος του σεμιναρίου είναι να αναγνωρίσουν οι συμμετέχοντες τη στενή σχέση μεταξύ διαφημιστικής στρατηγικής και στρατηγικής μάρκετινγκ και να κατανοήσουν τους μηχανισμούς που καθορίζουν την αποτελεσματικότητα μιας διαφημιστικής εκστρατείας. Το σεμινάριο επικεντρώνεται στις κλασικές και σύγχρονες προσεγγίσεις στη μελέτη της διαφήμισης (ιεραρχικά μοντέλα της διαφήμισης, μοντέλα διαφήμισης σε συνθήκες υψηλής και χαμηλής ανάμειξης, πλέγματα στόχων-στρατηγικής κλπ.) και εξετάζει σε βάθος τόσο τον στρατηγικό όσο και τον δημιουργικό σχεδιασμό και υλοποίηση.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Απαραίτητη η προεγγραφή.
Θεματολογία Εισήγησης
– Λειτουργία και ο στόχος της διαφήμισης. Ο ρόλος της διαφήμισης στο μείγμα μάρκετινγκ.
– H διαφήμιση στα πλαίσια της Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ (IMC).
– Η ιστορία και η εξέλιξη της διαφήμισης. Κοινωνικά, ηθικά και νομικά ζητήματα σχετικά με τη διαφήμιση. Διοίκηση της διαφημιστικής διαδικασίας. Ο ρόλος του διαφημιστικού brief.
– Μοντέλα της λειτουργίας της διαφήμισης. Ιεραρχικά μοντέλα επιδράσεων. Μοντέλα επιδράσεων σε συνθήκες υψηλής και χαμηλής ανάμειξης. Πλέγματα σχεδιασμού διαφημιστικής στρατηγικής. Διαμόρφωση διαφημιστικών στόχων.
– Σχεδιασμός διαφημιστικού προγράμματος.
– Δημιουργική Στρατηγική: Σχεδιασμός και Εκτέλεση. Ανάπτυξη μηνύματος και τύποι επικλήσεων. Δημιουργική στρατηγική σε διαφορετικά μέσα. Διαφήμιση σε διαδραστικά μέσα.
– Επιλογή και προγραμματισμός διαφημιστικών μέσων.
– Αξιολόγηση και παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας του διαφημιστικού προγράμματος.