Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016, στις 18.00 – 20.30
( Ώρα προσέλευσης: 17.45)
Το ΚΕΑΚ
(Κέντρο Επιχειρηματικότητας, Ανάπτυξης και Καινοτομίας), με σαφή
προσανατολισμό στην τεκμηρίωση της γνώσης και της δια βίου μάθησης
διοργανώνει σε συνεργασία με το τον Κόμβο Καινοτομίας και
Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων- INNOVATHENS,
σεμινάριο με θέμα «Κανάλια Διανομής» .
Η Διανομή του προϊόντος είναι
ένα από τα τέσσερα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ. Μια οργάνωση ή ένα
σύνολο οργανισμών που εμπλέκονται στη διαδικασία της εξασφάλισης της
διαθεσιμότητας ενός προϊόντος ή υπηρεσίας για χρήση ή κατανάλωση από ένα
χρήστη ή επιχειρησιακό καταναλωτή. Η
απόφαση αναφορικά με το κανάλι διανομής είναι πολύ σημαντική. Στη
θεωρία τουλάχιστον, υπάρχει μια μορφή ισορροπίας η οποία πρέπει να
επιτευχθεί: το κόστος χρήσης των μεσαζόντων για την επίτευξη ευρύτερης διανομής είναι υποθετικά χαμηλότερο.
Στην πράξη όμως αυτό ισχύει;
Θεματολογία Εισήγησης
- Τύποι καναλιών marketing
- Η υποκίνηση του καναλιού
- Λειτουργίες των Δικτύων Διανομής
- Παρακολούθηση και διαχείριση καναλιών
- Τιμές και τιμολόγηση: Παίζει ρόλο η τιμή στο εκάστοτε κανάλι Διανομής;
Εισηγητής : Γεράσιμος Τζαμαρέλος
Η συμμετοχή είναι δωρεάν.
Απαραίτητη η προεγγραφή keak.gr