Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016, στις 18.00 – 20.30
( Ώρα προσέλευσης: 17.45)
Το
ΚΕΑΚ (Κέντρο Επιχειρηματικότητας, Ανάπτυξης και Καινοτομίας), με σαφή
προσανατολισμό στην τεκμηρίωση της γνώσης και της δια βίου μάθησης
διοργανώνει σε συνεργασία με το τον Κόμβο Καινοτομίας και
Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων- INNOVATHENS,
σεμινάριο με θέμα «Στρατηγική Τιμολόγησης» (Pricing).
Άσχετα
με το αν η τιμολόγηση είναι μεγάλης ή μικρής στρατηγικής σημασίας για
μια επιχείρηση, απαιτεί πάντα προσεκτικό σχεδιασμό για να μην
προκαλεί απώλεια εσόδων. Όπως και σε κάθε άλλη δραστηριότητα του
μάρκετινγκ έτσι και στην τιμολόγηση οι οποιεσδήποτε αποφάσεις πρέπει να
λαμβάνονται με βάση συγκεκριμένους αντικειμενικούς σκοπούς.
Οι
αντικειμενικοί σκοποί της τιμολόγησης συνήθως βασίζονται σε
συγκεκριμένες απαιτήσεις απόδοσης επενδύσεων και στη διατήρηση ή αύξηση
των μεριδίων αγοράς (ή σε κάποιο συνδυασμό τους). Όπως πάντα τα κριτήρια
αυτά πρέπει να ικανοποιούν τους σκοπούς τόσο της στρατηγικής μάρκετινγκ
όσο και της γενικής στρατηγικής της επιχείρησης.
Θεματολογία Εισήγησης
- Η διαδικασία της τιμολόγησης
- Επιλογή & εκτίμηση κόστους
- Επιλογή τιμολόγησης
- Στρατηγική τιμολόγησης
- Dynamic & Every Day Low pricing (Τα υπέρ και τα κατά)
Εισηγητής : Γεράσιμος Τζαμαρέλος
Η συμμετοχή είναι δωρεάν.
Απαραίτητη η προεγγραφή keak.gr